پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215428
يک استقلالي قديمي بمب نقل و انتقلات را منفجر کرد
تاریخ انتشار : 1395/04/15 10:45:34
نمایش : 1092
از ابتدا فصل نقل و انتقالات سرمربي جوان استقلال مهمترين هدف تيمش را تمديد قرارداد با اميد ابراهيمي خوانده بود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اميد ابراهيمي بي ترديد فصل گذشته در کنار مهدي رحمتي بهترين بازيکن استقلال بود و با گل هاي حساسي که براي تيمش به ثمر رساند نقش به سزايي در موفقيت هاي آبي ها داشت. اما اميد ابراهيمي در پايان ليگ پانزدهم به نزديکان خود اعلام کرد که قصد دارد فوتبالش را در ليگ ستارگان قطر ادامه بدهد تا به اين شکل باشگاه استقلال کار سختي براي تمديد قرارداد با اين بازيکن داشته باشد. از همان ابتدا حضور منصوريان در استقلال اين مربي جوان تاکيد ويژه اي روي تمديد قرارداد با اميد ابراهيمي داشت اما مشکلات مالي باشگاه استقلال و البته رقم بالاي قرارداد اين بازيکن مانع از تمديد قرارداد اين بازيکن با آبي ها شد.

 

اما در روزهايي که استقلال با مشکلات مالي عديده اي دست و پنجه نرم مي کند و البته هنوز پول اسپانسر براي فصل جديد به حساب باشگاه واريز نشده است، يک استقلالي قديمي به کمک باشگاه شتافت و هرينه هاي تمديد قرارداد ابراهيمي را تقبل کرد. شهرام شفيع زاده مالک قديمي باشگاه استقلال اهواز که پيش از اين هم صحبت هاي زيادي در مورد حضورش در هيئت مديره باشگاه استقلال به گوش مي رسيد، شب گذشته به اميد ابراهيمي قول تقبل هزينه هاي تمديد قراردادش را داد و همين موضوع باعث شد ستاره فصل گذشته آبي ها در اين تيم ماندني شود. با حضور ابراهيمي پست هافبک دفاعي استقلال بيمه شد و اگر اين تيم در فصل آينده نتايج خوبي بگيرد بي ترديد بخشي از آن را مديون شفيع زاده خواهد بود.

 

شفيع زاده جلوتر از اعضاي هيئت مديره استقلال که دولت براي اين تيم انتخاب کرده بود به کمک تيم محبوبش شتافت و باعث شد استقلال به يکي ازمهمترين اهدافش در فصل نقل و انتقالات برسد.

منبع:ورزش3

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html